My moor

My moor
Wuthering Heights

måndag 14 april 2008

Gosh

Det är helt GALET va mkt jag har att göra i skolan... Allvarligt. Trodde jag skulle få nån slags panic attack idag, det blev alldeles tungt över bröstet. Så mkt galenskap att jag knappt orkar skriva om det. Har en essay-inlämning nu i mitten av veckan å på fredag vill man ju bara stanna kvar i sängen: FEMTIMMARSTENTA på British and American Literature and Ideas........ Huvva. That's all I can say about that.

Helst av allt skulle jag vilja Brontëa ner mig i en skön fåtölj å drömma mig bort till Yorkshire, läsandes Tenant of Wildfell Hall. Ahhhh, det är livet det. <3

Har fått en väldans bra ringsignal av Emelie, som jag kan ha å varva min utslitna Hem till Gården-melodi med. Reden. Bra. Fin. Mysigaste texten ever. :-)

Tusan, nu måste jag trycka i mig nåra kanelbullar å fortsätta med min förbaskade essay, VARFÖR vill den inte skriva sig själv??

Zoom zoom!

1 kommentar:

Maria @ Sixtens mor sa! sa...

Usch din stackare, verkar inte skoj alls det där.. så skönt att slippa plugga ;) Me om du håller koll på postlådan om nån dag så ska du få en överraskning :) KRAM