My moor

My moor
Wuthering Heights

fredag 16 maj 2008

Lite bilder oxå!

Titta vilka vackra klänningar jag och Lotta ska ha när vi är tärnor på Lars och Lenas bröllop! Det syns inte så bra på bilden men det är en ljus grön nyans på dom, en nyans som matchar en massa saker i bröllopet. Exempelvis slipsar/västar på herrarna i bröllops-ensembeln (inklusive David, som ska böra ringen), Nellies klänning (hon är brudnäbb), papperet i inbjudningarna mm. Det är sååå himla vackert! Vigseln är i augusti men det mesta är redan färdigplanerat. I love bröllop!! And I love Ebay, klänningar blev typ gratis trots att de fraktats från USA.



Jag å Emelie fjantar oss på min födelsedag, jag VÄGRAR bete mig som en 31-åring... Eller förresten, hur bör en 31-åring bete sig egentligen..?
:-D

Inga kommentarer: