My moor

My moor
Wuthering Heights

onsdag 18 juli 2007

Massor med tid...

...till det mesta utom att blogga! Så har det varit på slutet för mig, sorry... :-) Det är så knasigt, nu när Michael har semester så är vi asupptagna hela tiden, semester tar knäcken på oss! Jag som vill ha lata dagar i gungstolen på altanen med bra böcker (har lånat "Alkemisten" & "Liftarens guide till galaxen" på bibblan), när ska jag hinna..? Det är ju rena turen att vädret suger, annars hade jag väl inte hunnit vara på stranden heller... :-D

I övrigt så varvas dagarna med superbraiga saker å en å annan tristhet, det är väl som det ska vara på nått vis. Strax ska vi åka till Lotta & Marc för att se hur våra hundar går ihop. Vi har 2 hundar som dom ska vakta åt oss när vi åker till Danmark på lördag. Lotta å Marc i sin tur har 3 hundar så det känns som om det är risk för smått hundkaos hemma hos dom i en veckas tid. Våra katter slipper dom iaf ha i sitt hus och det är ju en jäkla tur för vi har 3 å dom har oxå 3. Lillsvägerskan Emelie har lovat att ta hand om våra missor å våra hönor ska grann-Bettan ta hand om. Satan va vi har dragit på oss husdjur, det blir en aning komplicerat när man ska resa bort. Men å andra sidan vill jag verkligen inte leva utan dom!

På fredag fyller vår gullhöna, Nellie, 4 år så vi ska fira henne mitt i all packningskaos! Det blir fika för dom närmaste (vilket råkade bli typ 20 personer...) men jag gör det rätt enkelt för mig och gör en fikabuffé på köksbänken. Då kan folk slå sig ner var dom vill sen; kök, vardagsrum, altan eller lekstuga!

Nä, nu måste jag samla ihop hundarna å trycka in dom i bilen, detta kan bli intressant... :-0

Puss på er mina vänner, vi hörs efter Danmarksresan!

Inga kommentarer: