My moor

My moor
Wuthering Heights

fredag 19 oktober 2007

Thank God (typ) it's over.

Huvvaligen, idag har jag haft engelsk grammatiktenta a la monster... Vet inte riktigt hur det gick men det kändes inte helt miserabelt så jag får väl hoppas på det bästa. Men toppbetyg, ehh, hahaha, ikke... Det är bara så jävla skönt att ha det gjort, jag har varit så sidetracked av denna tenta att det liknar ingenting. Tyvärr så har en viss uggle-lärare (på en av de andra kurserna vi läser samtidigt) fått frispel och lagt upp ett schema utan mercy så det är ju inte som om tempot fick lugna ner sig nämnvärt efter grammatik-kursen... Crap. Ja, ja, gilla läget lixom.

Idag fyller mitt sockerhjärta år, GRATTIS!! Har överraskat med lite presenter, she didn't see that one coming! :-) Puss!

Ska försöka ha en rejäl myskväll med familjen, koppla av och inte tänka på studier. Jag och David ska strax åka till affären å köpa lite gottis (måste komma ihåg H&M-lappen så att jag kna hämta ut mitt paket, ungarnas nya vinteroveraller), sen stannar vi till vid dagis å plockar upp Nellie. Måste komma på nån världsagod mat att laga ikväll tills Michael kommer hem. VAD? Hmmm, längesen vi åt fläskfilé. Ja, det får nog bli ädelostgratinerad fläskfile med timjanklyftpotatis. Å lite enbär i såsen, det bli ju skitgott.

Ha en mysig helg mina vänner!

Inga kommentarer: