My moor

My moor
Wuthering Heights

måndag 29 december 2008

Planer

Nu när julen är avverkad ser framtiden ut som följer:

30/12 Fira Lotta som fyller år. Grattis!
31/12 Nyårsfirande hos oss med Ribeiros. Massor med god mat, lite vackra fyrverkerier och säkert sällskapsspel! Ribeiros sover dessutom över så 2009 inleds med god frukostbuffé med en massa gott. :-)
2/1 Förhoppningsvis Mama Mia-kväll hos Erica med film & goda drinkar.
3/1 Förhoppningsvis åker jag till Sveg å myser med Anna! Vi ska försöka göra lite förarbete till vårt gemensamma examensarbete i Ped III, undra hur bra det kommer att gå..? ;-) Åker antagligen hem igen redan den 4/1.
7/1 Inlämningsdag för min Eng III uppsats. Då är verkligen Eng-studierna finito, känns sorgligt...
8/1 Barnen börjar skola/dagis.

Sen är det vardag igen, va skönt det ska bli. :-)

1 kommentar:

Eddan sa...

Kul att hitta någon mer "Emmerdalegalning" ;-). Jag har följt den serien i massor med år och det ska mycket till innan jag missar ett avsnitt. Spelar in varje dag och så tittar jag och maken på kvällen (han har också blivit biten).
Ser att du ska till Sveg! Jag bor också i Härjedalen, men i västra delen.
Jag är mäkta avundsjuk på dig förresten som har en Yorkshireresa inplanderad, hur mysigt som helst!

Må så gott! MVH Anette