My moor

My moor
Wuthering Heights

torsdag 4 juni 2009

FINALLY!!!!!

För bara några minuter sedan lämnade jag & Anna in den slutgiltiga versionen av vårt examensarbete. Det är helt sjukt! Hela förmiddagen satt vi i examination och det gick bra, fick faktiskt förvånansvärt lite klagomål. Nu är alla detaljer tillrättade och vår examinator har fått en kopia av the final version. Detta betyder att nu är jag LÄRARE. I Svenska & English. På gymnasienivå. Unbelievable. jag & Anna grät typ i telefon med varann när det var över. Det är en hel era som går i graven, en hel livsstil och en 4,5 års lång period av mitt liv. Jag vet nästan inte vem jag är utan min studenttitel. Usch, jag blir alldeles tårögd nu när jag sitter här å skriver. Fan va jag kommer att sakna den här tiden. För även om jag hoppar på nån ytterligare kurs till hösten så är det NU det officiellt är över. NU är jag vuxen. Nu är jag lärare. Å jävligt skuldsatt...

Risken är att jag åker på tidernas migränanfall inom kort, det brukar alltid bli så när jag varit väldigt pressad under en lång tid och pressen plötsligt är över. Problemet är att jag inte har tid att inta sängläge just nu. Imorron, fredag, ska jag möta upp Tobbis å få biljetterna till Faith No More samt fixa en massa ärenden i stan (examenskläder till barnen mm). På lördagen är det Mockfjärdsdagen med allt vad det innebär. Marknad, Willes Buckla & massa folk. Å på eftermiddagen ska jag och familjen till farbror Roger & hans Helena. Dom har båda fyllt 50 och ska firas plus att deras dotter Frida (min kusin) fått en liten Elsa, så även det ska firas! Fullt ös på lördag med andra ord. På söndagen ska huset STORSTÄDAS och allt ska förberedas inför tisdagens Londonresa. På måndagen är det arbetförmedlingen som gäller, David får hänga med för han är ledig från skolan då. Å sen på tisdag så... Ja, då drar ju jag & Michael till London..!

Ja, man har mycket på men det känns ok för jag har inget annat för mig!! :-)

1 kommentar:

Ann-Charlotte sa...

hehehehehe välkommen till vuxen världen it sucks ;D
Host host kramar på dig
Lotta