My moor

My moor
Wuthering Heights

söndag 7 juni 2009

Nedräkning.

Idag är det söndag. Om 2 dagar åker jag och Michael till London. Dessa 2 dagar kommer mer eller mindre enbart bestå i att förbereda allt praktiskt inför resan. Just nu håller jag på att storstäda huset. Svärmor & Lillsvägerskan Emelie ska ju bo här när vi är i London å jag skulle aldrig lämna över huset i det skick det är i at the moment... Kanske borde svärmor sova här oftare, så att jag fångade dammråttorna INNAN de kommer upp i en matchvikt på ett halvkilo. Ju mer jag plockar i huset, desto mer inser jag vilken jäkla rövarkula jag å familjen bor i. Huvva.

Roddy Bottum & Billy Gould twittrar att dom är i London redan, det får jag lite gåshud av. Jag och Michael har hängt på Google Earth och "promenerat" runt Brixton Academy och bortöver mot det hotell vi ska bo i och det är en smula mindblowing och veta att FNM-gubbsen redan är där o spatserar runt.

Igår fick jag och Anna klartecken från vår examinator att vår förnyade version av examensarbetet är GODKÄND och därmed är kursen Pedagogiskt Arbete III avslutad! Så jäkla skönt, pricken över i hade varit om man hade fått fnissa å fåna sig med Anna in person litegrann men det får vänta ett par veckor. Hon kommer faktiskt hit om exakt 14 dagar, vi drar ju till Yorkshire 03.15 den 22/6. Nästan allt är klart inför den resan oxå, det är bara en övernattning i York som inte är bokad ännu. Hmm, borde vi fixa pronto, risken är väl att det blir fullbokat rätt snabbt på de bättre B&B-ställena i York i slutet av Juni.

Nu ska jag fylla på kaffekoppen och kika hur långt Michael har kommit med farstun. Han är så himla duktig och bygger å bygger, det blir verkligen kanonfint. Ingen kommer att ha tjusigare entré än vi! :-)

2 kommentarer:

maria sa...

åh kan du inte fota farstun så man får se :D Hoppas ni får det underbart i London :D

Kraaaam

Ann-Charlotte sa...

ööööhhhhh det tror jag inte...fin är den men min är finare.....brrrtttttt ;P
Ne da bara avis på dina London resor ;)
Kram
Lotta