My moor

My moor
Wuthering Heights

lördag 20 juni 2009

Just my luck...

Om mindre än 2 dagar flyger jag till Yorkshire. :-) Tyvärr har jag gått å blivit dödsförkyld, känns som rätt dålig uppladdning inför flighten... :-( Är helt tät i skallen, ömmar i bihålorna och snorar utav bara den. HAT. Det enda jag kan hoppas på är att det lättar skapligt till måndag morgon, då jag & Anna drar iväg. Tåget går 03.52 från Blg, liiiite segt att gå upp så tidigt men vad gör man inte för Yorkshire..? :-)

Midsommarfirandet är avklarat och det gick bra, trots att hela familjen är massivt förkylda. Släkten kom hit, vi åt god mat och umgicks inomhus pga världens pissregn hela dagen. Inte en enda blomma plockades, hence blev det inga kransar heller. Trökigt men det var ingen som pallade gå ut i regnet, kallt som tusan var det oxå. Men vi hade som sagt trevligt trots vädret. Det blev en ganska tidigt kväll men jag hade svårt att somna. Tror resfebern börjar kicka i, on top of vanliga febern jag redan har. :-S

Nu ska jag fortsätta packa & dona, hinner jag inte skriva mer innan resan så kommer nästa inlägg att bli en Emmerdale/Brontë-avhandling! :-D

1 kommentar:

maria sa...

åh tråkigt med kyla :(

Nu undrar ajg var solen är? Börjar jobba på måndag och då ska du se att det blir varm igen, bara för att jag är fast inne på classe.

Hoppas det är bra med dig!

kraaam