My moor

My moor
Wuthering Heights

torsdag 23 augusti 2007

Give me a freakin' break.

Satan, jag fick just en ålderspanikgrej som sköljde över mig. David kom hem från sin första lekisdag (som gick jättebra) och berättade att en av hans klasskompisar ska få ett till syskon. "Jaha", tänkte jag, "great, fler bäbismagar"!! Det bara kryllar av gravida människor överallt ju. Försöker intala mig att det är skönt som fan att slippa foglossning, svullna fötter å smärtande ligament men det hjälper lixom inte, mitt bästföre-datum närmar sig å jag måste bestämma mig om jag ska försöka övertala Michael till en "tredje gången gillt" eller inte... Vet ju iofs redan var han står i frågan så jag borde kunna lägga ner alla tankar om bäbis på en gång. Ja, jag gör nog det. Typ. Ja, det gör jag, nu när jag äntligen är mig själv igen kan jag INTE börja om! Satan, det har tagit 4 år att bli smal igen, FYRA ÅR!!

Mmm, då var det bestämt då. No more babies. Aldrig mera amma gosvarm bäbis. Ehh, kanske... :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

tjena :) Jag kommer kanske hem nu i september för pappa fyller ju 60 år då. Men beror lite på hur mitt schema kommer se ut. Har fått ett 100% vik men vet inte exakt hur schemat är än. Man jobbar nån helg nämligen. Har du kollat efter något tyg än? Jag såg ett grönt sidentyg med blad på.. som det det här: http://korsetter.dinstudio.se/files/Favorit3.JPG det var väldigt fint.. kanske vore något för dig?

Anonym sa...

okidoki då ska jag se om det finns kvar där jag såg det sist =) Jupps jag brukar göra så korsetten går en bra bit ner på höften.. ananrs är det inte så skönt när man sitter ner..

Har du myspace-sida?