My moor

My moor
Wuthering Heights

torsdag 13 september 2007

Braiga news! :-)

My best friends, näst efter gänget på the Woolpack.

Jaaaaaaa, va glad jag blev när jag läste att det kommer en film baserad på Sex and the City!! Den ska tydligen ha premiär om ett år eller så (har inte ens börjat spelas in ännu) och jag längtar! :-) Sex and the City kommer ju nästan tvåa efter Emmerdale, såååå himla bra och underhållande serie. Jag vet, det är ljusårs skillnad mellan mina favvoserier men va fan, ombyte förnöjer... :-) Och jag behövde roliga tv-nyheter nu när Emmerdale är helt stympat på tv4 på grund av asfjantiga damfotbollsVM, satan va irriterad man blir. Nu när vi ändå snackar tv så kan jag väl erkänna att jag fastnat i Heroes, som alla andra. Rätt otäck, fängslande serie med ett å annat ögongodis... ;-)

Jag håller på att jobba ihjäl mig i skolan, jag vetitusan om det håller att inte ha David på fritis. Jag hämtar i regel tre eller fyra barn mellan kl 13-15 varannan dag (mina å Lottas) och jag hinner helt enkelt inte plugga färdigt under enbart förmiddagarna. Jag tror det är det här med parallellkurser som knäcker mig, om det var endast EN delkurs att fokusera på skulle det kanske vara annorlunda. Men nu har vi alltså en hög med kurser igång samtidigt och det är inte att tänka på plugg när man har 3-4 ungar i huset (eller utanför huset...). Måste lösa detta på nått vis, även om jag helst vill undvika fritis. Dämmit.

Idag kom Michael hem med maskeringstejp så nu ska våra minivitrinskåp bli vita i helgen... Hinner jag så kommer nog en hög med andra föremål att hamna under penslen oxå, nu när jag fått upp ångan! Roligt att måla, det brukar vara Michaels område men nu har jag gjort det till MITT. :-D
See u my darlings!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If he will be possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll I thankful, bye friend).

Anonym sa...

Jamen tjena... Stolpskott.