My moor

My moor
Wuthering Heights

torsdag 6 september 2007

Vilken jävla morron...

Fan, jag HATAR att börja mornarna på ett oorganiserat, kaosartat sätt!!!! Denna morron var fan den jävligaste på länge (det är lika bra att genast informera om att detta blogginlägg kommer att vara SPÄCKAT med svordomar) jag har lust att bara krypa ner å lägga mig i sängen igen.

Upp å hoppa kl 07.00, alla ungarnas kläder var puts väck och gick inte att finna nånstans. Fick ställa mig å rota i tvättkorgen (med ren tvätt så klart) för att hitta kläder som ungarna förhoppningsvis skulle vara nöjda med. Stressade som en idiot (tiden går alltid så jävla fort när nått inte går som beräknat) och väckte ungarna, Nellie var på äckligt dåligt humör (ungefär som jag) och bara vrålade åt allt. Försökte få iordning en matsäck åt David (som har utepass på fredagar) och kunde inte hitta kork-fan till hans Transformers-sportflaska, rev ut ALLT ur det helvetes köksskåpet men hittade den ändå inte. Tänkte att "då tar jag väl min flaska till honom istället" men är det NÅN som läser detta, som på allvar tror att jag hittade MIN flaska..? Trodde inte det. Fick till slut (efter 20 förbannade minuter) ta en slags barnflaska (David kommer att hata mig när han märker det) med Musse Pigg. Kastade på skrikande ungar deras kläder, hivade ut dem i bilen och kom i sista stund på att ta med mina vikarierapportspapper så att dessa kunde lämnas in till Gudrun (som sitter på skolan å har hand om löner). Körde väldigt mkt för fort till dagis å lämnade Nellie å sen körde jag väldigt mkt för fort å lämnade David på lekis. Väl där kom jag på att jag glömt Davids jävla sittdynan, FAN va le jag blir på mig själv. Men typ sekunden efter kommer jag på att jag även har glömt Davids inneskor. Jag vet att det inte låter som nå stora grejjer men jag trodde fan att jag skulle sätta mig å gråta inne på lekis. Säger iaf puss å hej till David å börjar gå mot bilen. DÅ kommer jag på att jag skulle lämna in min veiakrierapport till Gudrun men tror NÅN som läser detta att jag har koll på var pappershelvetet är..?!?!?!?!?!?!?!?! Jag har tappat bort min jävlahelvetesförbannade KUKrapport, jag får tamejfan PSYKBRYT och måste snart slå sönder något!!!!!!

Efter 15 minuters letande i lekis, 20 minuter på skolgård/i bilen så for jag hem väldigt mkt för fort och vad ser jag när jag kommer hem..? Nu tror alla att jag ska skriva att "WOW, här ligger ju min rapport!" men icke... Det första jag ser i hallspegeln är att halva mitt ansikte är typ svart, jag har åkt runt till alla jävla barnomsorgsinstanser med ansiktet fullt av SOT... Skratta ni, jag tror fan att jag gråter istället... Jag tyckte väl att granngubben kolla konstigt på mig, tacka fan för det... Jag vet inte riktigt HUR jag ska få nån ordning på den här dagen, klockan är 08.50 och jag vill redan ta kväll och krypa ner i sängen. FAN vilken hatiskt jävla morron.

KUK. (jag vet, väldigt moget av mig)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahahahahahahahahahahahha, jag garvar ihjäl mig!!! Fy faan, jag får ont i magen...hahahahahahah. Jag tyckte du lät riktigt sansad när vi hördes på Marran?? Nu undrar jag såklart hur det gick för David med den fjantiga Musse Pigg flaskan? Och hittade du dina papper? Kommer du att få nån lön? Kommer du att kunna visa dig ute offentligt någon mer gång? Hur i helvete gick det för David UTAN inneskor? Och UTAN sittplatta? Har du överhuvudtaget tänkt på att du kanske borde låta dina barn växa upp i ett fosterhem istället? (Huga - skratta åt det jag skriver, även om det låter lite väl...:))Och slutligen: har du gjort en translationövning med alla dessa svordomar? Love U baby!

Anonym sa...

Men Malin !!! Du skriver så roligt, skrattade jättemkt när ajg läste inlägget.. kunde se dig framför mig helt galen ;) Hoppas papperet kom fram till slut :) Nu har ajg varit på släktfika, blev ett släktfoto på slutet oxå.. jag lär se ut som en flodhäst :/

claesico sa...

hehe... har du lugnat ner dig nu...

Anonym sa...

Mmmm Claes, nu är jag lugn å fin... ;-) Varför lämnar du en länk i ditt namn när länken inte funkar..? Retsticka!! :-D Fix it, now!