My moor

My moor
Wuthering Heights

måndag 10 mars 2008

Snubblat igen

Men fy fan, The English Institution på Högskolan Dalarna vet hur man gör mos av studenter... Just nu är jag jävligt hatisk å trött! Eftersom jag nästan stressade sönder mig under förra terminen (Eng A) så gick jag in i denna termin (Eng B) med inställningen att jag måste hinna LEVA medan jag pluggar, studierna är inte mitt allt och familjen måste komma först. Därför siktar jag verkligen inte på några toppbetyg utan gör bara precis vad som krävs och oroar mig inte över att en inlämning eventuellt blir lite försenad. Hittills har detta funkat bra men my lovly teachers har verkligen ingen känsla för rågade mått... Vi (jag å Anna, we are one and the same) har så djävulskt mkt som hänger över oss att vi knappt vet när vi ska hinna andas. Ska det behöva vara så..?

Jag skiter verkligen i stressen nu, jag skiter i om jag kommer att ha några poäng släpandes som måste fixas i sommar. Jävla skit. Jag ska försöka skriva en mini-essay med mega-works cited-lista. Jag ska genomlida en 5timmarstenta på en helvetes lördag (varför i helvete har man tentor på lördagar?? VILKEN är anledningen till att en vardag inte duger?? Enlighten me if you will!). Hat.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh fy din stackare :/ Hoppas ni får lämna en utvärdering sen och kunna klaga skiten ur dem.