My moor

My moor
Wuthering Heights

torsdag 31 maj 2007

Slutet är nära!

Shit, nu börjar det dofta sommarlov vill jag lova... Inte mycket kvar på uppsatsen, ventilering nästa vecka och sen en lång, härlig sommar framför oss..! Kommer väl i och för sig jobba i största möjliga mån men det är i alla fall inte plugg, hjärnan behöver svalna några månader nu... ;-) Sommarstämningen skulle vara fulländad om vi fick lite sol på oss men regnmolnen är tjocka och heltäckande, usch...

Idag har jag totalt hjärnsläpp vad gäller middagsmat, jag avskyr när det blir så här... Jag vill inte ha en till "te & macka-kväll"!! Hmmm, vi har inte käkat pizza på ett tag, kanske dags för ett besök på det lokala haket..? Michael is going to go nuts... :-o

Jag och Lotta har fixat lite med kollaget idag. Det är ett kollage som min seminarie-ledare ska få nu på avslutningen, det kommer att bli sååå snyggt!! Nu behöver jag en fin ram bara, hoppas jag hittar en rosa... Hahahahaha, jag garvar läppen av mig bara jag tänker på detta kollage, det är så himla snyggt. Mina studiesystrar kommer att älska det!

Skönt med fredag imorron, det ska bli myskväll med familjen, Lite chips, nån bra film och fotmassage av Michael, aahhhh, life is good... :-) Tror inte att jag varit så här lycklig någonsin i mitt liv, 30 är inte så farligt trots allt... Min familj är helt underbar, jag har världens bästa vän i Lotta och universums sötaste studiesystrar i Eva & Anna. Kärlek till er alla!! Oj, vilken känsloorgie det blev... Klimakteriet på G??!!??!! :-D

Over & Out.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jösses vad jag längtar tills vi får ge honom kollaget!! Även om det är Tena Extra som gäller just då... Puss puss lyckliga Malin!

Anonym sa...

Hihihi, jag å Eva ska ju stanna till vid vårdcentralen på väg till Falun på torsdag, kanske vi kan få några provförpackningar med Tena..? Hahahaha!!!