My moor

My moor
Wuthering Heights

måndag 4 juni 2007

Ljuva sommar!!!

Mmmmmmm, syrénen doftar så himla gott, flugsnapparen, svalan och rödhaken sjunger för mig och solen värmer så underbart, I LOVE! I helgen kom sommaren, som jag har längtat. Åt frukost på altanen, grillade och åt i trädgården och planterade massor av blommor. :-) Nu är gården ganska fin! I alla fall i en vecka, sedan börjar Michael bygga om vår altan och så blir det ju rivningszon...

Den här veckan gäller det att läsa uppsatser, konstuktivt kritisera och sedan framföra sina synpunkter på opponeringen i Falun nu på torsdag. Jag ser verkligen fram emot det, ska bli så kul att träffa alla studiekamrater (och systrar) och Tommy så klart! Världens bästa seminarieledare, gudars skymning vad jag kommer att sakna honom i höst! Men inte lika mkt som jag kommer att sakna Anna & Eva... :-( Usch, vill inte tänka på det... Men, men, även om vi inte pluggar tillsammans nå mer så kommer dom alltid att vara mina systrar! Eva kommer hit på onsdag, på tordagsförmiddag åker vi till Falun och möter upp dom andra. Vi kommer nog att ha "hysteriskt" roligt när vi är där, eller vad tror ni tjejer??!! :-D

Nu ska jag gräva djupare i Pias uppsats (har redan fällt min dom på de andra...) innan det är lunch och Emmerdale. Därefter ska jag till Lotta å dricka kaffe, sen hämtar jag ungarna redan 14.00 idag, eftersom det är så vackert väder och David vill hinna cykla så mkt som möjligt på sin nya cykel (köpte igår, svart med eldsflammor på, YEAH!).

Puss & Kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan som vanligt bara hålla med; längtar så tills vi får träffas och gråter lite över att det snart är slut :-( Men som sagt: HYSTERISKT roligt kommer det garanterat att bli!!!

Anonym sa...

Hysteriskt roligt - det är bara förnamnet *ler* Det skall bli toppen - nu kan vi snart påbörja nedräkningen i timmar!
Kramiz