My moor

My moor
Wuthering Heights

lördag 30 juni 2007

Nu äre juli igen...

Nyss gick man här å klagade i högan sky för att det aldrig blev sommar å nu har helt plötsligt halva sommaren försvunnit!! Vart tog den vägen å vad hände med alla långa, varma dagar jag skulle ha på stranden?? Visst, det finns fortfarande tid kvar av sommaren-07 men allvarligt, jag hinner inte med...

Min vackra hed blommar och grönskar, jag mår bra när jag tittar på den. Tänker att alla som blivit änglar och som vi saknar så mycket, dansar där på heden och låter timotejgräset kittla deras fötter då dom med lätta vingtag seglar runt enebuskarna.



Nästa helg är det majstångsresning i fäboden där vi har stuga. Det är tradition att göra det 2 helger efter midsommar, bara för att alla som har stugor där ska få en chans att vara med. Det brukar vara rätt trevlig men knottigt som fan, jag brukar gärna ta kökstjänsten om jag får bara för att slippa se ut som en böld dagen efter.


Ungarna fick en studsmatta för några veckor sedan, gissa vem som gillar den mest..? :-D

Dags för lördagsmys med familjen, puss & kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hey! Studsmatta är så kul fast rätt jobbigt. Oliwer har ju en som jag testat.. Kommer hem till mockis i morgon, hör av mig så kan vi hitta på något nån dag :)KRAM

Anonym sa...

Äsch, här fanns ju inget nytt...;) Men det är aldrig fel att kika in här! Pusselipuss!