My moor

My moor
Wuthering Heights

tisdag 19 februari 2008

Om 1,5 år

Då jäklar. Då ska jag och Anna åka till Yorkshire. Vi är antagligen världens största miffon som får rysningar av tanken på att åka till en region i England men det är lixom inte bara platsen. Det är historia, det finns ett förflutet där som jag helt enkelt avgudar. Jag försöker föreställa mig hur det kommer att vara när vi ska ombord på planet. Vi kommer att skratta som galningar å antagligen gråta floder oxå. Vi kommer att vara aströtta å uppspelta på samma gång. Jag sitter här vid min dator å tänker på allt det här å så är det ETT Å ETT HALVT jäkla år kvar. Hur nojjig ska jag inte vara när det är några veckor kvar..? Så här ser det iaf ut, mina drömmars resmål:

http://www.youtube.com/watch?v=HefYi5E3rdk&feature=related

Ikväll ska jag fylla i mina membership folders för att gå med i The Brontë Society. Jag kontaktade Mr Hedley Hickling (jag vet, hans namn låter taget direkt ur Harry Potter :-D) och fick en sååå tjusig broschyr mailad på pdf. Jag skulle kunna äta den, så fin är den! :-)

Snart kommer Michael hem, vi ska käka lite å sen mysa framför tv:n. Vet inte om det är nå sevärt ikväll, om inte annat har jag Becoming Jane nu som jag kan glo på! Wiiiie! Men då väljer nog Michael hellre att spela elgitarr istället för att mysa med mig i soffan... ;-)

Ahhh, I bid you farewell...

Inga kommentarer: