My moor

My moor
Wuthering Heights

fredag 15 februari 2008

Trying to keep up...

Om jag tyckte att jag hade läget under kontroll förra fredagen så är det total motsats denna fredag... :-( Sheisse så mkt läsa jag har att göra under helgen, DÄMMIT Högskolan Dalarna! Det är väl rätt ok texter men det är tungt att läsa pga av alla frågeställningar som lurar i bakhuvudet och som ska besvaras på ett forum i mittan av nästa vecka. För att det hela ska bli riktigt jävligt så har jag fårr nya nummer av Lantliv och Drömhem & Trädgård oxå, gissa om jag hellre vill doppa hjärnar i dom istället för amerikansk litteratur om slaveri..?

Nått riktigt härligt de senaste dagarna har varit vädret! Gassande solsken, ahhhhh, jag hade nästan glömt hur bra man mår av solen. Det käns verkligen som vår (jag vet, det är bara mitten av februari å det kommer säkert 2 meter snö i övermorron eller nått) och det gör mig så lätt i hjärtat. Mina fräknar börjar nyvaket kika fram på näsan, det är ljust när man skjutsar barnen till dagis/lekis på morronen och det har till å med vågat sig fram nått hänge på al/björk..! Trist nog har det varit ganska blåsigt, på ett isande, benmärgsskärande sätt, så vi har inte kunnat njuta av solen på altanen så som jag gärna velat.

Nästa vecka är vardagsvecka men veckan därpå, v 9, är det sportlov här och barnen plus Michael är lediga. Jag har tyvärr min skola (inget sportlov där inte) men det är mysigt att ha familjen hemma och att inte behöva stressa upp på morronen å packa skolväskor.

Trots att jag måste plugga i helgen ska jag försöka ha mysigt oxå. Ikväll blir det som vanligt Let's Dance (antagligen hos Svärföräldrarna, även det som vanligt :-D) men jag måste komma på nått gott att äta innan det är parkering i tv-soffan... Tusan, har inte en aning.

Skafferiet är förresten färdigt!! Det är sååååå fint! Michael är så jäkla duktig, fy farao vilken man jag har. <3 Har är helt enkelt tidernas bästa husband. Älskar honom.

Kramisar!

Inga kommentarer: