My moor

My moor
Wuthering Heights

tisdag 9 september 2008

Längtar bort...


Vill hit!
*
Trots min kärlek till hösten så känns det lite rumphugget med den snåla sommarvärmen detta år. Tror vi hade knappa 2 veckor med skön sommarvärme och dagar vid stranden, det är väl egentligen ingen tillräcklig sol-dos för att ta sig igenom vintern. Därför har jag och Michael börjat drömma oss bort, det skulle vara sååå skönt att ta en sista-minuten-resa. Ekonomin tillåter oss knappast att åka redan i höst men det hindrar en ju inte från att sitta på nätet å kolla in sköna ställen... :-) Det lutar åt att det blir Turkiet näst år, med största säkerhet Side eller Alanya. Jag har faktiskt aldrig varit på nån klassisk "Sällskapsresan"-resa (mkt möjligt att jag är en utdöende ras ur den aspekten... :-D), inte Michael heller, så det är väl dags för det. Hur det än blir, eller vart vi än åker, så kommer det att bli nått barnvänligt ställe, med lagomt mysiga aktiviteter och morrongympa, hahahahaha! "Plocka kulor..!" Allt semestrande vi gjort sedan vi fick barn har varit tillsammans med nån annan, nu känns det som om det är hög tid att vi gör nått bara jag, Michael, David och Nellie.


Har nog glömt att nämna det men släkten har växt ytterligare! Min kusin Oskar blev pappa till en liten Emil för en dryg vecka sedan, GRATTIS! Ska titta på knytet till helgen tror jag, då Oskar och hans Maria kommer "hem" för att visa upp nyförvärvet. :-) Det kommer nog att spä på mitt bäbis-sug...
KRAM!

Inga kommentarer: