My moor

My moor
Wuthering Heights

onsdag 24 september 2008

YEEEEEEEES!

Hell, nu är jag & Anna inte långt från Yorkshire... Idag kikade jag in på sterlingair.dk och nu kan man boka flygbiljetter till East Midlands Airport!!!! YiiiiiiiiieeeeHaaaaaaaaa! :-) Naturligtvis fick jag hjärtklappning å hjärtstillestånd samtidigt, sen fick jag det igen tillsammans med Anna när vi snackade i telefon. Hahahahahaha, vilken dag! Den 10/10 åker jag till Sveg å då beställer vi flygstolar samtidigt, scheisse va najsigt. Å tjena, jag snackade med en danska i telefon idag när jag ville ha mer info om flygbiljetterna å jag förstog henne faktiskt! Vilket language-wiz man är, yeah! :-)


För några dagar sen fick jag en mandelkvarn av Lotta. Jag har önskat mig en sån i tid å evighet å nu kan jag äntligen baka mazariner! TACK Lotta, my Sweetheart!


Nu blir det mazarin-fest!

2 kommentarer:

Ann-Charlotte sa...

Ja jag tar för givet att jag är först till att smaka riiiight ;0)
Kramsiar
Ann-Charlotte

Malin of the Moors sa...

Hehehe, självklart! :-)