My moor

My moor
Wuthering Heights

torsdag 11 september 2008

Nedräkning...


Om lite drygt 9 månader kommer jag och Anna att klättra över såna här grindar med leriga långkjolar och rosiga kinder! Jag blir ju döpirrig när jag tänker på det, längtar så gränslöst mycket. Vi borde kunna boka flygbiljetter rätt snart, då blir det ju verkligen på riktigt. Helt galet att vi verkligen ska dit. När jag pratade med Anna idag kom vi fram till att vår resa verkligen kommer att bli en mix av kulturella upplevelser. Förutom att våra själar kommer att blandas med the Brontë spirit så har vi även planerat att häcka utanför ITV's studio i Leeds nån dag, för att eventuellt springa in i nån übercool skådis från Emmerdale... Hahahaha, drömmen skulle vara att få träffa Edna å typ Zack, kanske Paul å Shadrack oxå! Eller förresten, jag skulle va rätt nöjd oberoende av vem jag träffade, bara det blir NÅN ur Emmis. Kanske Granny Clegg, Anna?!?! :-)
Btw, uvi:n håller på att dra sig tillbaka, thank God.
Kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hihi va roliga ni är som är så insnöade på emmis ;)

hoppas du mår bättre nu!
själv har jag nån förkylning i kroppen för det gör ont och jag är helt slut. bläää :( men skönt att det är helg och jag är ledig :D

puss o kram!

Ann-Charlotte sa...

du har en utmaning hos mig.....
Kramisar!
Ann-Charlotte (aka Lotta)