My moor

My moor
Wuthering Heights

tisdag 23 september 2008

När solen väl börjar lysa...

... då blir vi sjuka... :-( Det är så himla typiskt! Höstvädret är alldeles ljuvligt för tillfället, sköna 15 grader i skuggan och gnistrande sol på klarblå himmel. Å då får David 39 graders feber. Grrr. Det är bara att gilla läget. Jag hade ju inte kunnat varit ute å njutit iaf, det är 100% skola som gäller för min del.

Trots att jag haft en febrig David hemma med mig idag så har jag fått massor gjort i skolan. Under den traditionsenliga tele-stunden med Anna på morgonen så strukturerade hon upp min dag och talade om för mig vad jag skulle göra. Då gjorde jag det, skrev hela min Feminist Criticism-assignment och skickade iväg den in på Fronter (högskolans kommunikationsforum). Hell va skönt det var!

Kolla in vilka supervackra tekoppar (plus salt/pepparkar) som jag fyndade på Tradera i förra veckan. Endast 50 riksdaler + frakt, vilket blev strax över hundringen. Inte så illa, jag älskar dom! Man kan gå på nitar på Tradera men ibland drar man en vinstlott. :-)


Såååå fint engelskt porslin!

1 kommentar:

Ann-Charlotte sa...

Sååååå fina!!!!!
Kramisar
Ann-Charlotte