My moor

My moor
Wuthering Heights

söndag 7 september 2008

Äntligen höst!

Jag verkar vara ganska ensam om den men ååååhhhhhh va jag tycker det är skönt med höst! Luften är så klar och fräsch, det doftar så gott i skog och mark och färgerna är helt makalösa. Jag skulle kunna promenera runt i byn hur länge som helst och bara njuta, I love! Michael däremot tycker att hösten är rena döden och längtar redan efter vår igen. Han har inte mkt till övers för vintermörker och jul... Jag älskar vintermörker och jul!
.

Lotta, Malin, Lena, Lars, Michael, Marc & längst fram Nellie & David!


Allt jag rabblade upp i min senaste uppdatering är nu avverkat. Bröllopet var underbart, så vackert och lyckat. Jag är så lycklig för Lars & Lenas skull! PUSS! Å mer bröllop blir det, min söta kusin Anna ska gifta sig med sin Patrik den 4 oktober. Ahhhh, höstbröllop, va mysigt! Både vigsel och mottagning sker på en herrgård i Sala, sen ska jag och Michael övernatta på ett litet hotell. Det är et barnfritt bröllop (för vår del iaf!), det ska bli så myyyys! Det är första gången jag och Michael sover på hotell utan ungarna, någonsin. Kanske på tiden...? David fyllde faktiskt 7 år för 1,5 vecka sen å Nellie är ju 5... :-)

Idag kommer det en tjej hit och ska ha en liten ljusvisning. Det blir nog trevligt, det kommer hit ett gäng med tjejer å kikar. Go fika och lite skvaller medans man handlar fina saker, kan det bli bättre..? :-)

Nu ska jag käka frukost med goa familjen, kram på er!

3 kommentarer:

Ann-Charlotte sa...

tack för den underbara stunden my friend!!!!
Love ya!
Ann-Charlotte (aka Lotta)

Malin of the Moors sa...

Tack själv, jag längtar efter mina nya saker! Å jag längtar redan efter visningen du ska ha... :-) Älskar dig, kraaaaam!

Ann-Charlotte sa...

No prob girl. Jag har det hemma...och det är fortfarande Hasselnötter hehehehe
Kramisar!
Ann-Charlotte (aka Lotta)