My moor

My moor
Wuthering Heights

onsdag 15 oktober 2008

Brrrrr...



Oj, vilken kall morgon, minusgrader långt in på förmiddagen! Men det är mysigt, det var så vitt ute att jag genast ville upp på vinden & rota i julpyntslådan... :-)
Har blivit grymt inspirerad av Ullis, som hurtar å promenerar med kanonresultat, så nu tar jag långpromenader med hundarna varje kväll. Jag har inte stegräknare eller så men det känns skönt att ha fått en rutin, 1-1,5 timmes snabbpromenad per kväll. Min göööörsnajdiga man har lagt in ljudböcker på min mobil så nu lyssnar jag för fullt när jag promenerar. Vi har ju 2 hundar men att ta med båda samtidigt är lite överkurs för tillfället, dom hirrar bara upp varann å det är INTE jag som är the dogwhisperer i vår familj...
Nu: fönsterputsning och tvätthängning!

Inga kommentarer: