My moor

My moor
Wuthering Heights

måndag 27 oktober 2008

Höstlov for some...

Vecka 44 är som alltid höstlov och Michael är hemma och är pappaledig med David. Det är både mysigt och lite frustrerande. Det är ju såååå skönt med lugna mornar och familjetid men jag får typ NADA gjort i skolväg (jag har ju naturligtvis inte höstlov). Försöker så gott det går, kan inte göra mer än så. Värst är väl att jag inte får se på Hem Till Gården i lugn å ro... :-)

Imorron tar jag ledigt (skolkar..? :-o) för då drar hela familjen till Stockholm för att hälsa på min farfar och hans sambo Leena. Vi ska åka till Naturhistoriska muséet, kika på dinosaurieskelett och Cosmonova samt shoppa lite på ett outlet-center som ligger alldeles där farfar bor. Det ska bli väldigt roligt, barnen har längtat LÄNGE efter denna tripp, det har nog farfar gjort oxå. :-D

Må gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas ni har det skoj i sthlm, jag och Andreas ska oxå på den där outlet:en i helgen :) Var det ngt skoj där?

kram