My moor

My moor
Wuthering Heights

torsdag 9 oktober 2008

Utflykt!



Imorronbitti drar jag till Sveg, mina vänner! Dags för lite Emmerdale/Brontë-mys hos Anna, det är vi värda vid det här laget. Massor av bra tv å film samt nått gott att äta/dricka hela tiden. :-) Jag har slitit med skolan för att jobba in morgondagen och har nästan lyckats göra allt jag ville hinna med, bara lite kvar. Men det tar jag nog på söndag för nu ska jag packa å sen ställa mig i en varm, skön dusch.

Idag har jag börjat höststäda altanen. Röjt i allt ombyggnadsskräp och plockat undan en massa sommarmöbler, typ baden-badenstolar och sånt. Nästa vecka ska jag fixa med granris, ljung och söta lyktor. Jag kanske är knasig (what else is new..?) men jag börjar längta så smått till jul! Fixade de första julklapparna igår till å med, nån mer som börjat..? ;-)

Take care!

3 kommentarer:

Ann-Charlotte sa...

Va vadå julklappar...I do not "believe" you...hello miss last minute, fniss...skojar bara hihi. I hope is something for meeeeeee ;0)
Kramisar
Ann-Charlotte
PS hälsa till Anna...här har vi magsjuka blä blä blä =(

Dalatorpet sa...

Hej Vad kul att du lämnade en kommentar hos mig så jag kunde hitta ditt kryp-in :-)

Ann-Charlotte sa...

Ja jag känner mig äntligen lite bättre =)
Ring mig senare!
Kramelikramisar
Ann-Charlotte