My moor

My moor
Wuthering Heights

torsdag 16 oktober 2008

Chickens gone wild....


Jamen tjena, idag har man kutat runt halva kvarteret å jagat höns oxå. Herr Bill Kaulitz fick för sig att han skulle ta med sig sina pullor på en raggartur genom byn (eller om det möjligtvis är så att pullorna övertalade Bill att hänga med på äventyr) och som tur var märkte jag det när jag kollade ut genom fönstret as I was sitting by the computer writing my Heathcliff essay. Det var bara att slänga på sig en jacka å ut å valla höns... Efter många om å men, å typ sju kilometers språngmarsch över Bettans gård, lyckades jag iaf få Bill & pullorna att surrender. Nu har dom några sista dagar i "frihet", sen till helgen får dom ta vinter och husera enbart i hönshuset. Det blir nog najs för både mig å Bettan. :-) Inte mina höns på bilden ska jag tillägga men jag tyckte bilden var passande. En knasig tupp med sina 8 pullor, precis som vi har det här!
Nä, dags att brotta ner barn i sina sängar. Imorron: Essay-skrivning så det stänker om det. Anna; krya på dig (tycker ungarna att det är lugnt å skönt..? :-D)! Lotta; allt klart inför ljuspartyt..?
KRAM!

1 kommentar:

Ann-Charlotte sa...

hahahhahahahah Billy the toktupp =) Jap allt är klar for candle mys mys ;0)
Kramisar
Ann-Charlotte
Syns i morgon!!!!