My moor

My moor
Wuthering Heights

söndag 5 oktober 2008

Va jobbit...

Jag har tappat sugen. Är väldigt trött i hjärnan och hänger inte med i skolan, även om jag tycker att det är roligt å intressant. Så jäkla drygt, jag måste försöka hitta orken igen å rycka upp mig. Vill inte ens kolla på skrivbordet, det ligger så himla mkt papper å väntar på mig där. Vill kunna trolla bort dom.

Helst av allt vill jag hålla på med huset nu. Michael har kommit ganska långt med alla fönster nu, de flesta salningar å foder är uppe nu. Men huset är så vansinnigt lortigt och dammigt av all isolering, spån och bös att jag snart storknar. Vill STORSTÄDA men vet ju att det är rätt onödigt eftersom allt inte är klart ännu å då måste jag ju storstäda två gånger istället för en. Så det blir till att småstäda lite här å där; torka av nån bänk, damma av en lampskärm, dammsuga i nåra rum osv. Hell.

Var på bröllop igår och det var makalöst mysigt å vackert. :-) Men omständigheterna var ju inte som jag tänkt mig precis... Tanken var ju att detta skulle bli min å Michaels första hotell-vistelse tillsammans utan barnen men det sprack rätt rejält. Michael följde inte ens med! Han blev hemma för att ta hand om magsjuk hund (Butchie)... Snacka om besvikelse... Jag hade ju himla roligt ändå men det var lite antiklimax att promenera tillbaka till hotellet på natten å lägga sig ensam. :-S Men hur som helst, Anna är Fru Andersson nu och dagen var jättelyckad! :-)

Nä, nu äre bara back to the books som gäller, fan va less jag blir...

1 kommentar:

Ann-Charlotte sa...

Jag har faktiskt strukit idag...O yea..thats right...I LIED!!!! fniss fniss ;0)
Kramisar
Lotta potta